Sociale media? Daar roept iedereen door elkaar. Naar klanten en geïnteresseerden mailen? Dat is recht in de roos. En het levert véél meer respons op.
"In onze wijnhandel kan het er hectisch aan toegaan. Dan is het zeker goed om een e-mailpartner te hebben die met een half woord begrijpt wat er nodig is …"
— Marc Dulst, DULST wijn met advies
"We werken al jaren met Peter samen. Hij zorgt ervoor dat we op twee oren kunnen slapen als het over onze online marketing gaat. Regelmatige updates aan onze site, e-mailings, social media, Google Ads … Kortom: een echte vakman!"
— Daan De Glas, DDG
"Regelmatig en zinvol mailen is belangrijk. Dat weet ik al lang. Alleen heb ik te weinig tijd. Peter regelt alles proactief voor mij. Van a tot z en zelfs daarvoorbij …"
— Jan Roel van Rhee, RED Selling
"Peter heeft onze online marketing helemaal op orde gezet. Onze website en e-mailings zijn weer helemaal mee. Hij is een gedreven ambassadeur van ons drukwerk …"
— Filip Verschuere, LAMINE meesterdrukkers
"Voor elke marketingvraag heb ik slechts één adres. Peter snapt meteen wat je nodig hebt en durft ook neen te zeggen. Als resultaat staat je bedrijf op een professionele manier in de kijker. Warm aanbevolen …"
— Inge Beernaert, Bedrijfsrevisor Beernaert
"We hebben een crm-systeem en een bestaand mailplatform. Peter heeft die twee naadloos met mekaar verbonden en een automatische mail opgezet voor nieuwe contacten. Sterk …"
— Gerd Steegmans, Studio Dar
Met een e-mailing heb jij alle touwtjes in handen. Jij bepaalt wat je deelt met wie. Jij kiest het moment. Je gooit je klanten niet te grabbel. Ik waak erover.
Zomaar e-mailen werkt niet. Je stelt een zinvolle boodschap op. Je stemt af op je ontvangers. Ontvangers die niet afgeleid worden. Heldere e-mails, daar zorg ik voor.
Een mailing is geen hocus pocus. Je hebt een systeem nodig. Je moet elke mail zorgvuldig opstellen. Je moet regels naleven. Dat regel ik, van a tot z.
Met kennis van zaken
Ik weet waarover ik praat als het over online marketing gaat. Die kennis van zaken scherp ik voortdurend bij. Theorie én praktijk, daar ben ik dagelijks mee aan de slag. Met boerenverstand vertaald op mensenmaat, voor kmo’s die met e-mailmarketing resultaat willen.
Niet tegen elke prijs
Een doel bereiken is één zaak. Rekening houden met de middelen die je inzet is even belangrijk. Daarom weeg ik steeds af wat nodig is om resultaten te boeken. Succes tegen gelijk welke prijs is iets te makkelijk.
Beslagen in treffers en missers
Ik kan terugblikken op meer dan 30 jaar marketingervaring. In die tijd heb ik acties zien lukken én mislukken. Profiteer van mijn ervaring, klaar voor gebruik. Je wint tijd en spaart heel wat centen uit.
De Amerikaanse verkoper Gary Thuerk werkte bij een computerfabrikant. En hij had een idee.
Gary stuurde op 3 mei 1978 naar alle 393 gebruikers van Arpanet – het internet van vroeger – een uitnodiging om een demonstratie van zijn bedrijf bij te wonen.
De eerste e-mailcampagne uit de geschiedenis viel niet in goede aarde. Het regende negatieve reacties.
Wist Gary veel. In die tijd was er nog geen sprake van GDPR.
Met e-mailmarketing naar duurzame klantenrelaties.
MZT staat voor omzet, klinkers uitverkocht.
Privacy en no-cookies? Lees de
bijsluiter
…